יום שישי, 13 במאי 2011

איך הכל התחיל...

באפייה התחלתי עוד מילדותי מהרגע שהצלחתי להגיע (בעזרת שרפרף) למשטח העבודה של סבתא.
העוגות שלי המשיכו והשתפרו מהרגע שהיה לי מטבח משלי וצאצאים משלי להתנסות עליהם...
את עיצוב העוגות התחלתי מיום ההולדת ה-2 של מעיין שלי, אז הוא ביקש עוגת רכבת.
עם הרבה סבלנות, אהבה והנאה, יצרתי בשבילו את העוגה המעוצבת הראשונה שלי -

עוגת רכבת עם משאות מתוקים! (עוגת שוקולד בציפוי שוקולד וממתקים...)















עברה כמעט שנה ולקראת יום הולדתו ה-3, הגדיל וביקש (טוב, דרש...) עוגת "תומס הקטר".
בשלב זה הבנתי שבשבילו צריך להיות רציניים, יצירתיים ומקצועיים יותר ועשיתי הסבה מקצועית.
כמה ניסויים על בני משפחה וחברים, התמחות שוקולטיירית אצל "אסטלה - כיתת אומן",
ב"מכללת השף" ובמקביל עברתי עוד סדנאות מקצועיות אצל הטובים בתחום.
וכך יצאתי לדרך עם "שריתוקה-העוגות של שרית".

















מאז אני ממשיכה לאפות את העוגות האהובות והטובות שלי ומצפה אותן במגוון עיצובים,
כך שהעוגות שלי נשארו טעימות מאוד ונוסף להן גם יופי מתוק!

העוגות מעוצבות במיוחד בשבילכם לפי בקשתכם, ואף עוגה לא זהה לאחרת.
אתם יכולים גם להזמין ממני סוכריות, עוגיות ושוקולדים בעיצובים התואמים את נושא העוגה/חגיגה,
או לכל מטרה אחרת.
אם תירצו להמתיק מסיבת רווקות או יומולדת, או סתם מפגש חברות, תוכלו להזמין אותי לסדנה מתוקה!
מהסדנאות שלי כל אחד יוצא עם יצירה מתוקה ומעוצבת שהכין.

אשתדל כאן בבלוג לחלוק איתכם מהידע והניסיון שלי וכמובן שאשמח לענות על שאלות.

שריתוקה
054-5574170
info@sarituka.co.il
www.sarituka.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה